Andelsadministration af højeste skuffe
Er I en andelsboligforening, der eftersøger mere tid til projektudvikling og andre kerneopgaver? Så kan vi hjælpe jer hos BOLIQ Ejendomsadministration. Vi tilbyder rådgivning og hjælp til administration af jeres andelsboligforening. Vores løsninger er vidtfavnende og skræddersyet til netop jeres behov, så I kan skabe mere værdi i boligforeningen.
Tilpassede ydelser efter jeres behov
Vi ved, at ingen andelsboligforening er ens. Af den grund tager vi særligt højde for jeres personlige ønsker frem for at kaste løsningerne ned i en bestemt kasse som andre administrationsfirmaer. Vi er et alternativt firma med benene solidt plantet på jorden – og vi hjælper både jer i København og i Aarhus med administrationen i jeres forening. Vi løser blandt andet opgaver som:
- Udarbejdelse af årsregnskab
- Udarbejdelse af budget
- Indkaldelse til generalforsamling
- Deltagelse i generalforsamling
- Udarbejdelse af referat fra generalforsamling
- Udarbejdelse af købsaftale i forbindelse med et salg
- Registrere ejerskifte
- Rådgivning til bestyrelsen
- Søgning i Andelsboligbogen
- Kontakt til andelsforeningens håndværkere
- Kontakt til andelsforeningens forsikringsselskab
Som administrator i diverse andelsforeninger løser vi ikke blot rutineopgaver, men også uforudsete problemer i takt med at de opstår. Hver opgave udføres efter professionelle standarder – og vi har altid jeres krav og ønsker i mente under problemløsningen. Skulle et uforudset behov vise sig, finder vi ud af det. Vores fornemmeste opgave er at skabe værdifulde løsninger for jer.
Værdi for pengene
– Få styr på bogføring og økonomistyring
Når man melder sig ind i bestyrelsen i en andelsboligforening, får man medbestemmelse i fremtidige beslutninger. Dette er for mange hovedårsagen til det frivillige arbejde. Virkeligheden viser sig imidlertid ofte at være en anden, når man sætter sig om det runde bord. Er man medlem af bestyrelsen, kan man nemlig risikere at skulle varetage en del af ejendomsadministrationen i foreningen. Opgaver som bogføring og økonomistyring kan hurtigt fylde arbejdsbordet – og det tager tid fra de udviklingsopgaver, som er til gavn for jer som medlemmer og beboere. Vælger I os som administrator af jeres andelsboligforening, kan I komme denne problematik til livs. Vi varetager jeres bogføring i henhold til de gældende love og regler, så I får mere tid til de vigtige projekter.
Personlig rådgivning på tværs af landet
Der kan være mange forskelle på, hvad den enkelte andelsboligforening eftersøger. Af den grund går vi ned i hver opgave med særligt blik for jeres specifikke krav og ønsker – og I betaler kun for det, I har behov for. Skulle I have akutte spørgsmål, er I altid velkomne til at slå på tråden. Vi sidder klar med personlig rådgivning på tværs af landet, og vi går aldrig på kompromis med jeres behov!
Kontakt os i dag
Hos BOLIQ Ejendomsadministration ApS administrerer vi allerede adskillige andelsboligforeninger over hele landet. Ring og få snakket om netop jeres forening.
Ønsker du mere information om andelsboligforeninger, så er du altid velkommen til at tage kontakt på telefonnummer 87 32 42 52 eller skriv en mail til info@boliq.dk. Vi skræddersyer og tilpasser vores service efter dine behov.